sobota, 6 sierpnia 2011

my hair

Hej kochani,
nie chcę znów się tłumaczyć , bo za bardzo to nie ma sensu. ; ) Może w piątek się coś fajnego pojawi  ! ; )

* swoją drogą z nowości - mam trochę inną fryzurę . A właściwie miałam. Zrobiłam sobie drugi raz warkoczyki . Ku mojemu zdziwieniu moja skóra nie zaakceptowała drugi raz dizajnu włosów i zemściła się swędzeniem . Mimo wszystko włosy są moim zdaniem świetne , dzięki nim odkryłam swoją alergię ;)

Trzymajcie się dziewczyny!
Anet & Adźka 

pe es anulowałysmy konkurs z braku chętnych   ; )

10 komentarzy:

  1. zawsze mnie kusiło żeby zrobić sobie coś takiego ale chyba mi by nie pasowało a szkoda mi włosów :)


    Andźka dziękuję bardzo!!!!!! to mega miłe i b.dużo dla mnie znaczy, doceniam!

    pzdr. dziewczyny!! oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, sama o takich myślałam ostatnio ;) Świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. a proszę proszę kasiu ;)
    swoją drogą włosy się nie niszczą potem zwyczajnie przecina się każdy warkoczyk i rozplątuje go ; ) miałam te włosy dwa lata temu i przetrwały 2 miesiące, szkoda , że dostałam alergii :(

    pe es żadnej chętnej na zegarek?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, fajowy zegarek, ale nie wiem jak będzie z tym zdjęciem :P poszukam czegoś i może się zgłoszę wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. myszki me, a ja nie mam listy obserwatorów i nie mogę wziąć udziału, a tak bardzo chciałabym :)
    jestem zła na was,że tak rzadko tu jesteście, o ! całuję, dominika

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety musiałyśmy anulować konkurs moje wspaniałe:((
    no nic zegarek zostaje bezpiecznie u mnie ; )
    liczymy na jakieś zdjęcia w piątek , jeżeli nie uda się to zrobić, będziemy zamieszczać zdjęcia robione na codzień ; ) zarówno przez Anet jak i mnie.

    nie gniewajcie się , że nas nie ma , też nad tym ubolewamy.

    Adźka

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne warkoczyki, też kiedyś miałam ale jakoś mi przeszły;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog, a co do konkursu to może zróbcie go jeszcze raz, kiedyś :)

    Zapraszam do mnie:
    http://apoloniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so sweet! what do you say about following each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń